»Kljub vsemu smo namreč dosegli svoje: zaščitili smo blagovno znamko terana, tako da nobeno drugo vino ne more priti na slovenski trg kot vino, pridelano na Krasu iz trte sorte refošk.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
»Dejansko v tem segmentu ni slovenske blagovne znamke. Samo denar ne bi pomagal, kar je znamka nujno potrebovala za ohranitev oz. napredek, je boljša poslovna oz. prodajna mreža.«
»Lahko bi prišlo v prihodnje, če bi bila ta blagovna znamka dejansko zaščitena, do nekih nesporazumov ali morda celo do kakih pravnih ukrepanj od lastnika blagovne znamke, kar seveda bi prineslo veliko težav ravno podjetjem, ki prodajajo blago pod to blagovno znamko oziroma poreklom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju